>Nidaros News

>


Har fått veldig flinke kontakta som tar tak i ting FØR det blir så vanskelig at æ skade mæ. Så vi har jobba mye med det den siste uka. Imponerende at DPS kan fungere! Det blir jo beintøfft framover, men så lenge æ har gode folk rundt mæ så SKA det gå Bra!!

About Tine

Hei, Tine heter jeg. Jeg skriver om min hverdag som såkalt psykisk syk. Men jeg vil understreke at jeg er så mye mer en det. Bloggen min handler riktig nok om psykisk helse, men jeg prøver å fokusere på det positive i livet mitt og det jeg jeg får til på tross av mine utfordringer med en bipolar lidelse, spiseforstyrrelse og problemer med dissosiasjon. Lurer du på noe, så spør meg da vel. Jeg biter ikke 😀 Er det noe du lurer på, så gjerne ta kontakt med meg på Mail. tinelohre(@)gmail.com
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

