>Petterbesøk og improteater

>
Kort oppsummering av dagen: Improteater på seksjon 1, og besøk av Petter.

Vi var en gjeng som fant oss et grupperom på seksjon 1, nede i 1. etasje og holdt på med improteaterleker i noen timer, og hadde det kjempe gøy. Historier ble laget, og det ble improvisert fram både overleger og merkelige ting. Vi var sammen både pasienter og personalet uten at det var noen som helst forskjell på hvem som gjorde hva. Jeg liker virkelig den typen aktiviteter. Gjøre ting sammen personalet uten at det skal være noen forskjell på oss.
Institusjonsteateret ble jo startet på samme måte, at personalet på daværende Leistad DPS skulle gjøre noe sammen med pasientene på likt plan.

About Tine

Hei, Tine heter jeg. Jeg skriver om min hverdag som såkalt psykisk syk. Men jeg vil understreke at jeg er så mye mer en det. Bloggen min handler riktig nok om psykisk helse, men jeg prøver å fokusere på det positive i livet mitt og det jeg jeg får til på tross av mine utfordringer med en bipolar lidelse, spiseforstyrrelse og problemer med dissosiasjon. Lurer du på noe, så spør meg da vel. Jeg biter ikke 😀 Er det noe du lurer på, så gjerne ta kontakt med meg på Mail. tinelohre(@)gmail.com
This entry was posted in bilder, Iteatret. Bookmark the permalink.

Leave a comment