>Vond natt

>Hadde det skikkelig vanskelig igår natt/Kveld. Hadde kjempe vondt, og fant virkelig ikke roen. Nattevakta satt inne til meg til jeg sovna, men det var jo ikke før i halv tre tida eller noe sånt. Lå bare og kasta på meg og var kjempe urolig.

Skal snart til Tone, og da får jeg krype til korset og be om medisiner. Føler det er et STORT nederlag å be om medisiner igjen. At jeg ikke klarer meg uten liksom. Men vel, medisiner er vel kansje bedre en konstant kaos i hode…?

Har også skrevet brev til forsikringsselskapet om dekning av den forbanna døra som de slo inn. Eller knuste glasset på da. Skal høre med Tone idag om jeg får en legeattest på det også. Altså noe sånt som at jeg faktisk VAR bevisstløs og at det ikke hadde gått veldig bra med meg om politiet ikke hadde kommet og gjort det. Mulig jeg er paranoid, men kan se for meg at det er mange som forsøker seg på forsikringsvindel og påstår at sånt har skjedd?

About Tine

Hei, Tine heter jeg. Jeg skriver om min hverdag som såkalt psykisk syk. Men jeg vil understreke at jeg er så mye mer en det. Bloggen min handler riktig nok om psykisk helse, men jeg prøver å fokusere på det positive i livet mitt og det jeg jeg får til på tross av mine utfordringer med en bipolar lidelse, spiseforstyrrelse og problemer med dissosiasjon. Lurer du på noe, så spør meg da vel. Jeg biter ikke 😀 Er det noe du lurer på, så gjerne ta kontakt med meg på Mail. tinelohre(@)gmail.com
This entry was posted in medisiner, selvskading, Tone. Bookmark the permalink.

2 Responses to >Vond natt

  1. Siv-Elin says:

    >Det er kommunen som skal betale for ny altandør for deg ettersom du har kommunalbolig.Jeg fikk knust altandøra og vinduer 3-4 ganger av politiet da jeg bodde i kommunalbolig på Stjørdal og hadde ikke ett øre i utgifter til reperasjon.

  2. Evelinn says:

    >Betaler de også selv om personen er bevisst? Altså, dersom personen er psykisk syk men IKKE bevisstløs???

Leave a Reply

