>Bloggen er tilbake!

>Skal gjøre noen design endringer her da etter hvert.
Ting gikk på en måte realtivt dårlig her om dagen. Mye stemme kaos og sånn type “befalende stemmer” som psykologen så fint kaller det. Jeg er i allefall veldig dårlig til å ikke høre på stemmene, så det endte med et intox på Levanger, og så en operasjon i Trondheim. Kom hjem i går, og er ikke akkurat i stor form kan man si.

Har sendt mail til Vidar og Tone om at jeg ønsker å begynne på medisin igjne, for da hadde jeg litt bedre kontroll i allefall. Stemmene var ikke så sterke. Sikkert ikke enkelt å skjønne hva jeg mener om dere ikke har opplevd det selv, men…

About Tine

Hei, Tine heter jeg. Jeg skriver om min hverdag som såkalt psykisk syk. Men jeg vil understreke at jeg er så mye mer en det. Bloggen min handler riktig nok om psykisk helse, men jeg prøver å fokusere på det positive i livet mitt og det jeg jeg får til på tross av mine utfordringer med en bipolar lidelse, spiseforstyrrelse og problemer med dissosiasjon. Lurer du på noe, så spør meg da vel. Jeg biter ikke 😀 Er det noe du lurer på, så gjerne ta kontakt med meg på Mail. tinelohre(@)gmail.com
This entry was posted in selvskading, stemmer. Bookmark the permalink.

3 Responses to >Bloggen er tilbake!

  1. Evelinn says:

    >Har ikke så mye annet å si enn at dette var trist å høre. MEN jeg håper du ikke ser på dette som "tilbake til start". For det er vel ikke det? Hang in there!Tom for ord =/

  2. Evabjo says:

    >Trist lesing Tine, men jeg vet du greier å komme deg ut av dette bare du tar tiden til hjelp. Tror du gjør klokt i å begynne på medisin igjen, men kanskje det går an å redusere dosene etterhvert sånn at det blir lettere den dagen du slutter helt med medisin igjen. Jeg vet den dagen kommer. Ingen problemer med å forstå hva du mener, selv om jeg aldri har vært like plaget som du er. Forstår iallefall at du har det tøft og forstår desto bedre hvor tøff du er som innser at medisinering er det beste for deg nå. Ikke mange som ville hatt mot nok til å innrømme det for seg selv.Ikke la stemmene slå deg. Du er STERK det vet jeg!Lykke til videre Tine og husk det er MANGE som er glad i deg og som bryr seg om deg!Tenker masse på degStor klem

  3. Ingeborg says:

    >Har opplevd stemmer ja, plagdes voldsomt i lang tid. Nå er de tidvis tilstede, men jeg er ikke redd dem lenger. Anbefaler voicehearers.com. Fikk adressen av behandleren min. Han ville jeg skulle se at jeg ikke var alene, og at det ikke er så skremmende som det høres ut som.

Leave a comment